Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Wadowicach.

Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach to główna jednostka Policji w powiecie wadowickim.

Komenda znajduje się przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 37 w Wadowicach.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.

  2. Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w powiecie wadowickim.

  3. Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.

  4. Policjanci z Komendy szukają przestępców.

  5. Policjanci dbają, aby na drogach powiatu było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach przygotowuje także kampanie społeczne:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.

  2.  Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.

  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.

  4. Informuje o historii i tradycji Policji.

  5. Współpracuje z policjantami z innych województw.

Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach przygotowuje:

    Stronę internetową KPP w Wadowicach. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
    Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Wadowicach.

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Wadowicach.

Szefem Komendy Powiatowej Policji w Wadowicach jest Komendant Powiatowy Policji w Wadowicach insp. Arkadiusz Śniadek.

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Wadowicach.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu wadowickiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w powiecie wadowickim.

Jednostki Policji to komenda, komisariaty i posterunki.

Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

Kontakt

    Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach, ulica Marszłka Józefa Piłsudskiego 37, 34-100 Wadowice.
    Wysłać email na adres: http://http://wadowice.policja.gov.pl
    Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 27 200
    Użyć platformy ePUAP: /c5fm2ry03i/SkrytkaESP
    Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://wadowice.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):

http://bip.wadowice.kpp.policja.gov.pl/

Metryczka

Data publikacji : 04.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Wadowicach
Osoba udostępniająca informację:
Petek Agnieszka Wydział Prewencji
do góry